Crearea unei baze de date necompletate

1. În pagina Introducere în Microsoft Office Access, sub Bază de date necompletată nouă, faceţi clic pe Bază de date necompletată.

q5

2. În panoul Bază de date necompletată, tastaţi un nume de fişier în caseta Nume fişier. Dacă nu furnizaţi o extensie de nume de fişier, Acces o adaugă pentru dvs. Pentru a modifica locaţia implicită a fişierului, faceţi clic pe Răsfoiţi la o locaţie unde să fie plasată baza de dateq3(lângă caseta Nume fişier), navigaţi la locaţia nouă, apoi faceţi clic pe OK.

3. Faceţi clic pe Creare.
Access creează o bază de date cu un tabel necompletat, denumit Tabel1, apoi deschide Tabel1 în vizualizarea Foaie de date. Indicatorul este plasat în prima celulă goală din coloana Adăugare câmp nou.

4. Începeţi să tastaţi pentru a introduce date sau lipiţi datele dintr-o altă sursă, după se descrie în secţiunea Copierea datelor dintr-o altă sursă într-un tabel Access.