Adăugarea unui aspect

Dacă nu găsiţi un aspect standard convenabil, aveţi posibilitatea să adăugaţi şi să particularizaţi un aspect nou. Pentru a adăuga un aspect, deplasaţi-vă la vizualizarea Coordonator de diapozitive, adăugaţi un aspect nou, adăugaţi substituenţi specifici pentru texte şi obiecte, apoi salvaţi prezentarea ca fişier şablon(.potx).

1. Pe fila Vizualizare, în grupul Vizualizări prezentări, faceţi clic pe Coordonator de diapozitive.

2. În panoul care conţine coordonatorul de diapozitive şi aspectele, faceţi clic pe o locaţie de sub coordonatorul de diapozitive, unde doriţi să adăugaţi aspectul nou.

3. Pe fila Coordonator de diapozitive, în grupul Editare coordonator, faceţi clic pe Inserare aspect.

4. Alegeţi una sau mai multe dintre următoarele variante:
Pentru a elimina un substituent implicit de care nu aveţi nevoie, faceţi clic pe bordura substituentului, apoi apăsaţi DELETE.
Pentru a adăuga un substituent, procedaţi astfel:o Pe fila Coordonator de diapozitive, în grupul Aspect coordonator, faceţi clic pe săgeata de lângă Inserare substituent, apoi faceţi clic pe un substituent.
Faceţi clic pe o locaţie din aspect, apoi glisaţi pentru a trasa substituentul.
Pentru a redimensiona un substituent, glisaţi unul dintre colţurile bordurii sale.

5. Faceţi clic pe butonul Microsoft Officeq1, faceţi clic pe Salvare ca.

6. În caseta Nume fişier, tastaţi un nume de fişier sau acceptaţi numele de fişier sugerat.

7. În lista Tip fişier, faceţi clic pe Şablon PowerPoint, apoi faceţi clic pe Salvare.
Aspectul pe care l-aţi adăugat şi particularizat va apărea în lista de aspecte standard, predefinite, aflată în Vizualizarea normală de pe fila Pornire, în grupul Diapozitive.